Fredag

Ja nu är helgen här, och det känns fan inte okej. För snart är det måndag igen och då börjar skolstressen. Fan va mkt skola det är hela tiden, man blir ju galen.
Måste plugga också, men jag har fan ingen självdiciplin så vet inte hur det ska gå :P
Igår blev de inte mkt gjort iaf. Började ju med att skjutsa kevin till Avesta, den jäkel ska ju med teamet till Tyskland. Eller dom är nog framme nu hehe ;P Men iaf, inte nå Avis! Jag vill också kolla på Dtm på Hockenheim..
Jaja, när jag kom hem igen så var jag sjukt trött. Somnade typ 36 ggr på hemvägen så det är ett mirakel att jag och äcklet kom hem levande. Tog en powernap på gth, lutandes mot bordet. Sen tog jag tag i städningen där.
Åkte och handlade med mamma och Nelly, massa soppor och annat billigt, fy fan för att vara fattig student. Sen hem till vågbro för att hjälpa nelly med hennes läxa. Somnade direkt jag kom hem sen, och har nog tagit igen en del sömn iaf. Så idag kanske man kan plugga lite... Kanske.
Däremot så börjar jag undra om jag ska bli sjuk Igen !?  Har ont i halsen fortfarande, fast på ett annat sätt än när vi va till Mantorp, då brände det typ, och nu har jag faktiskt röst. Och jag hostar fortfarande, och är snorig.
Så hur det blir med party och morgondagen det återstår att se. Det känns lite risky att gå ut och festa, då kanske jag  blir ännu sjukare.. Och det har jag inte tid med, mkt mkt skola nu som jag inte kan missa.

Jaja, ska åka till stallet nu iaf och luncha hästarna. Hade tänkt rida idag, och de är soligt ute å allt, men jag vet inte. Ska känna efter lite och se om ja kanske gör de senare isf, måste ändå dit en gång till med korn som jag ska köpa idag. Orkar inte hosta sönder lungorna för att rida lite i kylan.... Bajsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0