Torsdag

En dag närmare helgen, Tack och loooov!
Alltså jag kommer aldrig att vänja mig vid att kliva upp så här tidig, never ever.
Och just den här veckan är de extra tugnt, trots att jag haft två dagar att "vila" upp mig. Jag har haft ont i huvudet i tre dagar, typ migrän. Sjukt jobbigt, och det har fortfarande inte släppt. Idag mår jag illa också, och det svider i bröstet. Kanske magkatarr eller nått ? Hursom helst dryyygt :P

Ska packa mig iväg till tåget snart iaf, tror att det regnar ute så jag kanske inte ska ta ulljackan idag. Är redan fucking förkyld så vill inte att de ska bli värre :P Uscha vilken pissdag! Känns också som att den här redovsingen är helt onödig, vi har redan haft så jävla många om fan samma saker. Nu ska jag få veta på vilka företag man har mest ont i ryggen typ (Y) Bläää, ja tror fan jag aldrig har vaknat så här tidigt och vart på bra humör :P
Skönt att jag slipper åka tåg hem iaf, för då får jag åka med mamma och mormor. Ska gå ner på stan efter skolan nån timme och driva runta medans jag väntar på att de ska bli klara på sjukhuset. Ska kolla på den där skämt affären eller va de är, efter nå halloween inspiration. Jag har ju typ nästan bestämt mig vad jag ska vara, men man kan ju alltid ändra sig :P hehe

Ha en bra dag alla ni lyckliga som får sova till iaf 8 idag haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0