Torsdag

Det är äntligen torsdag och den enda jag kan tänka på är Vampire Diaries ikväll ;D wohoooo

Men före det ska jag sitta och döda tid i skolan, och sen ska vi träffa våran lärare. Som toppen på allt så är tågrälsen mellan sundsvall och gävle avstängd. Så det går inga tåg alls mellan gävle och söderhamn. Några ersättningsbussar gick, men hem från gävle sen då??  Njaa, lät inte skitkul att de KANSKE inte gick några hem, de va tydligen väldigt ont om bussar :P
Som tur är så fick jag låna Kevins bil så det löste sig iaf. Eller tur och tur, inte hade jag gråtit om de var så att jag absolut inte Kunde ta mig till skolan idag ;) 

Men men, i morgon äre helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0