Torsdag

GOddagens, blev en ledig dag idag. Jag smartass som jag är åkte ju samma tid som jag brukar alltså de tar inte så lång tid att åka till tåget. Men nu är det ju så att de är ganska fucking mycket snö ute, och halkigt. Så det tog lite längre tid att typ komma bort från parkeringen..... Så jag missade tåget precis..
Men men, what to do ?

Nu har jag iaf vinterdäck på bilen. Mina old ones men de får duga ett år till. Det går ju att köra på sommardäck med, när man väl har kommit upp i fart, och bara man låter bli att bromsa eller svänga hehe. Men nu kanske jag kan göra sånna saker med, wihoo ;)

Ska åka och köpa vinterpack skor till Lussi sen också. Hoppas dom har allt sånt hemma annars bryter jag ihop... Hon har ju fan tappat en sko så de är ganska brottom att hon får nya nu, ser förjävligt ut på de andra fötterna med eftersom jag är en sån dålig hästägare som glömmer bort att skorna har suttit på skitlänge... fy skäms hehe ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0