Tisdag

Godmorgon, vilken underbaaar dag.
Eller inte, det va sjukt segt att kliva upp idag. Hua, men men har man inget val så har man inte. Men de kunde ju ha underlättat lite om dom iaf hade sandat gångvägarna i gävle. Seriöst jag kan inte hjälpa det men det flyger ur mig massa fula ord varje gång jag halkar till, och headset på det är kanske inte hit. Men jag skyller på gävle kommun...

Har iaf inte uppdaterat på braaa länge, ja har mina stunder liksom ;P Lussi fick nya skor i fredag, toppen! :)
Och på lördagen som först såg ut att bli en väldigt lugn dag, så åkte vi istället ut till mohed och badade tunna och festade en del. Eller ganska rejält faktiskt. Jag spårade ur totalt iaf på slutet där.... Vafan hände inne på krogen ?? de har jag ingen aning om, mitt minne kom tillbaka när vi gick ut från Olles. Tog bussen ut till mohed och vi hade inte ens sån trevlig kväll där. Riktigt läskigt slut fick den :/ Tur att det gick så pass bra som de gjorde ändå, det kunde ha slutat mycket värre om man säger så.. usch

Bra sliten på söndagen var man också, försökte äta donken men det gick väll sådär  :P Körde nog rattfull hela dagen också, var ju farsdag så jag åkte ut till farmor och farfar i sandarne, käkade på sibylla före det med pappa också. Riktig tjockisdag! haha.

Men nu är man tillbaka till vardagen igen iaf, skola skola skola. Men vi ska se till att vi får vara lediga på fredag för då måste jag plugga till tentan som jag har på lördag (Y) Toppen! Hoppas denna dagen går foooooort!



Hahahaha men är man nå dryg då??


Kommentarer
Postat av: Ida

vad hände på kvällen då?? :/

2010-11-19 @ 17:07:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0