Söndag

Godmorgon alla pigga och glada, om det finns några. Jag är då fan inte pigg hahaha. Sliten som få, och då var igår en relativt lugn kväll om man jämför med andra kvällar :P Jag har fett ont i huvudet och mår illa. Från och med nu ska jag alltid spy på natten innan jag sover haha, tror att man mår mkt bättre dagen efter sen ;P

Vi hamnade iaf ute i mohed, Otippat. Och där blev det en ganska lugn och stilla förfest, vi satt mest ner och snackade skit. Drog in på Olles sen i flera olika bilar, jag och Elina snabbast ofcourse ;)  Dansade och hade det trevligt där innan vi drog hem igen. Fan vad skönt att jag fick skjuts hem till vågbro, drömmen att vakna upp här ensam i sen säng faktiskt :) (Y)

Men jag tror att jag fan ska vara nykter ett tag nu, min kropp behöver det. Och min hjärna behöver det. Jag var så jäkla not cool igår kväll, och då har de gått för långt hehe. Skärpning! haha

Ja va händer idag då? Det snöar fortfarande, gillar vi inte.. Men vi har planer på att åka och titta på hocket i Falun, får se om jag hänger med. Måste fixa stallet innan men vet inte när jag törs köra bil, men juuuuuust ja vi har ju en alkomätare här hemma, Fint ;) Problem solved.




Kommentarer
Postat av: Ida

BERÄTTA! varför var du inte cool för??

2010-11-21 @ 12:59:11
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0