Onsdag

Ingen god morgon idag, en jävla cp morgon måste jag säga.
Alltså det är helt omöjligt att vara positiv och glad sånna här dagar.
Till att börja med så missade jag slutet på despan igår för att jag somnade, tack vare en fucking lång jävla skoldag. (Y)
Sen var jag så jäkla trött i morse så jag kunde börja grina. Och vad ser jag när jag tittar ut? jo att det fortfarande är snöstorm! Och dom sa ju på vädret att det skulle frysa på under natten. Så jag packade på mig täckbrallor, tog tom med mig skidglasögon eftersom det var omöjligt att se någonting igår när jag gick från skolan. mm toppen toppen. Gick inte skitbra att köra till tåget heller, höll nästan på att missa det. Gick inte ens att komma framåt, fast det var plan mark. Helt sjuk! Det var som att köra på snor, ja tror fan inte ens de hade hjälpt ifall jag hade haft vinterdäck. Åkte på breställ i rondellen vid resecentrum också, på 2an! Lugna sig nu liksom, det gick i slowmotion...
Ja och när jag kommer till gävle, då fan regnar det! Snöblandat iaf, så det är ju plaskblött överallt! Vilken tur att jag tog täckbrallor och skor över huvudtaget. Dom kunde jag ju ha skippat eftersom jag vart dyngsur om fötterna direkt.. Ja alltså fyfan jag är så jävla förbannad nu så jag skulle kunna slå ihjäl någon! Nu hoppas jag på fan att den här dagen var värd allt besvär.

Och snälla kan alla som går förbi mig när jag sitter här i korridoren sluta glo! Alltså vafan har jag ett banaskal i pannan eller? Skulle ja kunna ha föresten för jag glömde kolla mig i spegeln idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0