Måndag

En ledig måndag, wohoooo! Välbehövligt säger jag, även fast jag klev upp rätt tidigt idag för att göra klart plugget och skicka det till Nathalie. Men nu är det inlämnat iaf :)

Blev ju en jäkla halloweenfest i lördags iaf :) Alla va utklädda och de var en grymt bra förfest. Vi lyckades seg oss så vi fick köa in på statt trots att vi var fan granne och såg kön. Smart! Men vi kom in iaf och dansade och hade kul :) Lite trångt bara, och golvet sviktade haha.
Slapp sova ensam också för Jonas ville inte att jag skulle bli våldtagen haha, omtänksam han. eller så tyckte han bara att de va fullt hemma hos han så han blev av med en person iaf som hade tänkt sova hos honom.

Blev pizza på söndagen med gänget, fast jag åt ingen pizza för jag gillar inte pizza. Men vi satt och skrattade och snackade skit i 3 timmar iaf, stackars personalen på den pizzan.

Sen blev jag upphämtad av mamma och co. Vi blev bjudna på spagetti och köttfärssås i våbro och sen satte jag mig och pluggade. På kvällen så åkte vi ut till Blågårn för en skräckfilmskväll. Och fan i helvete vilken äcklig jävla film! Ja va seriöst nervös när jag skulle sova sen jag :S hahahaha Men lyckades somna tillslut iaf, men hade tvn på på ganska hög volym för att jag inte skulle höra massa konstiga saker så jag sov ganska dåligt. Man blir störd liksom hehe ;P  Jaja, vi tar nya tag nästa helg tycker jag ;) Splice vill jag se höhö .


Kommentarer
Postat av: Ida

vad var det för film?

2010-11-16 @ 18:49:12
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0