gnäll gnäll gnäll

men vad kan man annat göra ? Vilket baaajsväder det är vi lever i.
Alltså mina fötter kommer för det första aldrig mer att torka, inte så heller mina uggs. Och jag hatar verkligen att vara blöt om fötterna, de är så äckligt.
Och att köra bil i den här jävla snön är ju drömmen det.! Hur kan man inte bli helt hysterisk när man gasar och det händer ????? INGENTING!! alltså gaaaah, kunde jag skulle jag köra över mig själv sånna gånger så man slipper lida i denna jävla snöö. Skulle parkera i carporten i vågbro nu för att husbilen skulle kunna komma in, så jag backade ut på vändplan, bara liiite för att kunna köra in i carporten. Men vad händer då när jag ska köra framåt sen? Nada självklart. Jag vet inte hur länge jag höll på, men jag backade ända ner till gatan där de inte lutar uppåt, och jag kom INTE upp! Så nu står jag typ snett över halva vändplan med nosen "neråt". Det fanns inget annat att göra. Jag ser inte fram emot att åka hem sen, om jag ens kommer någon vart. För då ska jag åka och leta parkering också, någonstans i kommun.. eftersom det är datumparkering får jag inte parkera på gatan utanför mig (Y) Älskar vintern, Verkligen!

Åh btw, mitt mobila bredband har fuckat ur också. Vem ska ja bli hysterisk på då?? åå döda mig haha.


Kommentarer
Postat av: Marie

HAHAHA!Fan va jag skrattar när jag läser om ditt vinterhat!Skönt att det finns fler som hatar vintern lika mycket som jag!Jag är lika förbannad jag kan jag säga..Man är nära en hjärtinfarkt eller hjärnblödning när man måste gå ut i helvetet!Hälsa alla! :O)

2010-11-10 @ 19:30:39
URL: http://bebopalula.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0