Fredag

Godmorgon, och ooooh vilken härlig sovmorgon jag tog idag! klev inte upp ur sängen förns halv 10 :D
Loveli.

Har duschat nu, eftersom jag sov med hårinpackning igår (blekte ju utväxten). Och jag är nervös över att ta av mig handduken som jag har på huvudet :S haha. Jag fick en känsla av att det inte blev så bra som det brukar. Såg att det var lite missat precis i hårfästet runt typ öronen, så där är det mörkare. Även att det såg gult ut så jag stoppade i lite silverschampoo. Så nu är jag rädd att jag har blivit blå istället haha. Det kan ju aldrig bli bara helt perfekt, de fattar man ju :P Men men, ja får se sen när jag ska blåsa det om jag kanske behöver köpa en till blekning och dutta i lite på några ställen, och tills dess har jag ju min stekiga mössa som jag kan gömma mig under. Jag trivs så bra i den att jag överväger att ha den nästa gång jag går på krogen ;) Fatta va skönt, behöver man inte fixa håret och kamma sig osv. Fast iofs så är det sällan jag gör det ändå, Lat.com.

Jaja, medans jag satt med färgen i så kollade jag iaf på sista avsnittet på säsong 1 av vampire diaries :) Späääännande så jag nästan dog. Ska se första avsnittet på säsong 2 idag tänkte jag, en paus i pluggandet :) Världens bästa serie jag är helt såld. Och kär i Damon, mjau liksom ;)

Nä nu ska jag ta tag i mitt liv. Stallet först och sen hem till stackars Parillan som är ensam i vågbro. De andra har ju åkt till Egypten de jäklarna! Plugg som står för resten av dagen, tenta kl 9 i morgon. Underbart!






Kommentarer
Postat av: Ida

okej tack vännen <3 miss u 2 !!

2010-11-19 @ 12:45:59
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Jenskatharina

Great site, keep up the good work!

2011-05-26 @ 11:54:24
URL: http://jenskatharina.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0