Fotboll

Vilken seeeeg dag! Inte fick vi mkt gjort heller :P
Gick lite för sent också så jag typ precis missade tåget hem, så jag fick vänta över en timme på bussen som fick tidigast efter de tåget. Skitkul att gå omkring ensam i gävle, verkligen! Men jag gick på clasohlson och köpte en termometer, Där inne kan man gå å strosa länge, skitkul med teknikprylar! :) Sen gick jag på stadium och köpte en mössa, Röd :D me likeeee

Nu blir det fotbollskik här hemma, Greys får ja hoppa idag och se reprisen på söndag. Det är ju ändå Sverige-Tyskland, kan man ju inte missa :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Mjo.. eller nja, hänt och hänt. jo men samtidit.. ää., jag kan i alla fall inte skriva här... :(

2010-11-18 @ 15:46:55
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0