Underbaaaart!

Väder :D

Va inte skitfint när jag åkte i morse, kändes som de skulle börja regna. Men de va inte så kallt iaf så jag överlevde tom att sitta ute och vänta en timme när jag kom till skolan. Vi började ju inte förns 9.15 och jag kom väll strax efter 8 :P Jaja. Efter föreläsningen så satte vi oss iaf och gjorde lite grupparbete. Började iaf. Och de va ju plötsligt superfint väder! Så vi satte oss ute och svettades ;P Loveli

Blev inge spånlastning idag, så åker kanske till stallet lite tidigare. Så jag inte missar veckans bästa Tv kväll :) Ugly Betty, Despan och Cougar town :) Skola i morgon igen, och då blir vi förhoppningsvis klara med arbetet så jag kan vara ledig på torsdag. Vi åker ju då så ska ju packa en massa och städa husbilen. Ska åka i god tid så vi hinner till Karlskoga innan Kevin ska besikta.



Fick lite färg iaf ;) höhö Jävlar va blek jag ser ut. Undrar ja om ja är
sådär blek på riktigt eller om de e kamerans fel... Ja röstar på att
det är kamerans fel :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0