Tisdag

one day to go ;D

Men idag är det mycket som ska göras. Uppe tidigt som fan, sitter och ska dricka te nu, som väntat så känns min hals lite småkonstig, fast dock inte så illa som ja trodde de skulle vara (Y)
Ska ta 7 tåget till skolan idag, Jäääj! Ha redovisning på förmiddagen och sen ska vi plugga grupparbete igen. Så får se när jag kommer hem idag. Hoppas på att inte bli alltför sen, de va lite jobbigt att komma hem 5 igår, man fick inte så mycket gjort liksom eftersom jag vart så trött på engång. men men, vi får väll se :P
Missade tom hollywoodfruarna igår...

aah ja är så trött så jag orkar inte ens klä på mig ordentligt, palla tajta jeans idag. Nedu, idag kör vi nog på uteliggaroutfit ;P Skitbra, kanske ja kan gå genom stan utan att alla visslar efter mig ;) ne, dagens skämt haha. får sån bra humor när jag är så här trött :P

Ne göra lite nytta kanske, ska ju fan åka snaaaart..


Slänger in den här bilden, fan Enzo är så jäkla knäpp ;) ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0