Tisdag

Trevligt att man knappt sovit nått alls inatt. Kanske måste börja stänga av tvn men de är så läskigt ;P Vill inte ligga i tystnad och höra massa saker. De va ju nått som lät, i trapphuset inatt. Enzo vart skitarg. De va ju ganska svårt att somna om sen. Men jag lyckades bli trött typ 15 minuter innan jag skulle kliva upp, de är väll typiskt.

Uppe nu iaf, och kollar på The voice. Skönt att man inte är uppe före de börjar idag. Ska träffa gruppen klockan 10 så tar 9 tåget idag. Hoppas uppgiften inte är föör svår. Fattar verkligen inte alls den här kursen. Men redovisningen igår var faktiskt kul :) Anorlunda, och bra ämnen som togs upp. Tiden går fortare när det blir lite diskussion, och våran seminaregrupp är skitbra :) tycker jag iaf ;P höhö

Vafan ska ja ha för kläder idag då? har fortfarande kläder kvar i vågbro, och resten här ligger i säckar överallt så jag hittar ingenting. Skulle verkligen behöva en heldag med att packa upp och fixa. Även måla garderoberna så jag kan packa in allt i dom :P


Seeegt med plugg i detta fina väder. Hade ju inte vart helt fel att sola lite istället.


Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg keps. passa dig utmärkt ;D

2010-05-25 @ 11:38:10
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0