Stackars..

Ferrari.

Har haft fullt upp idag. Efter jag kom hem från stallet så åkte jag och hämtade upp Emma för en glass på sibylla :) Trevligt att snacka lite skit, va ju inte direkt igår som vi sågs. Men ska väll hinna med varandra lite oftare nu kanske när jag bor hemma :)
Sen ringde Kevin och sa att vi skulle åka och slänga skräp på tippen. Och först hämta upp hans cykel som har blivit lagad. Men de blev inge tippen för de hanns inte med. Ferrari skulle till veterinären kl 13.30 och mamma ville ha med mig. Så vi åkte ut på furan och köpte sallad, och jävlar va två brudar som satt där spanade in Kevin. Inte nå diskret heller, måste vara nya hårfärgen höhö ;) Kastade iaf i oss lunch och åkte till veterinären. Dom tog blodprov som dom skulle skicka in till Uppsala så dom kunde läsa hur många blodplättar han hade. Och om han inte hade jättelågt så skulle han få en ny tid i morgon för tömning av knölen och tandstensborttagning. Men när vi senare åkte på tippen så började det läcka ur hans knöl. Nå blodblandat äckligt skit så de bara att åka tillbaka till veterinären igen. Och då provade de att sticka hål på knölen och se om de gick att suga ut något. Men de kom inget så nu ska vi få åka till Uppsala i morgon istället. Tidigt på morgonen så där sprack mina planer om sovmorgon ;P Men men, det är mer synd om Ferrari..

Nu väntas plugg.



Haha Parilla är så jävla snygg !


Kommentarer
Postat av: Ida

Vad har kevin för hårfärg nu då? eftersom brudarna kollade in han för hans nya färg ;)



Saknar dig med, så himla mycket!!! <3

2010-05-31 @ 20:14:51
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Marie

Stackars Ferrari!!



Haha!!Fan va snygg Parilla är!Särskilt svansen!! ;D

2010-06-01 @ 13:24:30
URL: http://bebopalula.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0