Söndag

Åh bakis du! shit haha. Vart en redig fest igår, hej och hå ;)
Jag brukar inte bli bakis men idag, helvete. Ont i huvudet som bara fan, och jag mår tom lite illa. Är inte ens sugen på donken, De har fan inte hänt på braaa länge. Men men, är huvudet dumt får kroppen lida ;P Men de skiter man väll i ;P
Va hos Tobbe igår iaf, dom vanliga typ. Ramlade in några från pinkpartyt med, hm wonder why ? ;) Nisse och jag traskade också över till grannhuset en sväng, fick en liten shot där å ;P höhö
Sen blev de köa i världens längsta Olles kö innan man fick komma in och röjja där. Tappade bort alla från min fest konstigt nog. Men har ju egen lägenhet nu så behöver inte vara orolig att ja inte har någonstans att sova längre, feels nice.

Sitter och dricker vatten nu, och käkar Ipren. Mamma kommer och hämtar mig snart för vi ska åka till Norrtälje och hämta köksmöbler. Även titta till stumpan och ge henne mat :) Ta av täcke med för idag är de fiiiint väder :)


Det är roligt att ja ser mkt mindre snygg ut när någon annan tar kort på mig ;P haha


Kommentarer
Postat av: Ida

hehe du är finast!

2010-05-31 @ 20:35:05
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0