Sista April

Då var sista april över :P Vi hade en skitkul fest här i fredags. Några drog på krogen men dom flestade stannade kvar och festade vidare här hemma ;P Trevlig natt sen också, Noooot ;P haha
Jag klev upp 8 på morgonen efter sen och åkte till stallet. Eller mormor hämtade mig ;P körde inte direkt själv. Sen ut med hundarna när jag kom hem, och Parilla rullade i nå äckel så henne fick jag bada. Han med mycket jag medans de andra låg och sov som stockar överallt :P Var en seg lördag sen, och vi planerade in en nykter kväll med film. Men det blev inte så som väntat haha. Vart spontanfylla istället, skrapade ihop vad som fanns i drickväg här hemma, groggade på Oboy för de va de enda vi hade hemma ;P Förutom coca cola då men de funkar inte :P

Svårt att bestämma var förfesten skulle vara tror ja, men vi slutade hos Jonas iaf. Sen drog vi på Olles och shakade lite ;P Hem till Tobbe efter Olles och kollade på nå jävla skit om gladiatorer som hade sex typ hela tiden. (Y) Ingen serie i min smak, jag föredrar Disney Channel ;P

Kevin kom och hämtade mig där i förmiddags iaf :) Så åkte vi hem och käkade frukost allihopa och nu sitter jag och ska plugga ;P

Och btw, fan va dåligt ja har mått idag. Eller inte jätte dåligt igentligen, men ja brukar inte ens bli seg. Nu är ja skitskakis och lite smått huvudvärk ;P Men de kanske berodde på spriten, vart skapligt tankad igår haha. Man e ju van att bara dricka cider numer.









Men bra bilder staken ;P Kul att man inte ens kommer ihåg att dom togs ;P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0