Onsdag

Nu är onsdagen häär. Fast igentligen så vet ja inte varför jag ser fram emot den här dagen så mycket ;P Vi ska ju bara åka husbil. Men det är myyys ju :) Ska försöka komma iväg runt 4, för vi måste vara i Knutan före lunch ;P Och man är ju ett fucking tröttöga så himla tidigt på kvällarna nu. Jag, mamma, Amanda och Nelly ska åka själva med husbilen idag, så kommer Stefan efter mer Sprinten i morgon. Den går ju aningens fortare haha. Hoppas på finväder i helgen meed ;P

Igår så var vi iaf och solade, och de kanske tog lite lite iaf ;) Skulle väll behövt åka dit en stund idag med men de har ja inte tid med. Massor som ska göras, tvättas kläder, packa, städa husbilen, plugga, fixa stallet mm. damn tur man är uppe i tid haha. skulle veeerkligen behöva fylla i min utväxt med. Skulle ha gjort det igår men de hanns inte med... Lär inte hinnas med idag heller om ja inte gör de på mig själv men de vet ja inte hur man gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0