Onsdag

Godmorgon!
Vaknade nästan i en svettpöl idag, men bara nästan. Jävligt varmt var de iaf.. Jag sover ju i lilla datarummet här hemma, sol direkt in genom fönstret på morgonen, och två datorer som går varm därinne. Hua, kanske dags att börja dra ner persiennerna på kvällen :P

Har ätit frukost och vart ut med hundarna nu iaf, Just so you know. Och nu ska jag plugga, plugga och plugga.  Känns jäkligt trist med tanke på det fina vädret, men jag har ju en del att jobba ikapp om man säger så... Kollade ju lite på Despan igår, det är ju så sjukt bra. Men just igår så tyckte jag nog fan att Cougar town var roligare. Jag gillar inte när dom hoppar fram och tillbaka i tiden så de inte blir någon riktig handling. Vill ju att det ska hända massa saker så man inte kan vänta till nästa avsnitt. Jag hade ju velat se mer om Dannys pappa och han Sam liksom, fortsättning på de som hände förra veckan. Men jaja, får väll vänta en vecka till på de då :P 
Ikväll är det Greys Anatomy också, men jag missade ju förra veckans avsnitt eftersom vi åkte till Knutan, så jag måste se de idag innan :) Får klämma in de i plugget, viktigt ju ;) 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0