Måndag.

Tillbaka till verkligheten nu :P
Vaknade sjukt tidigt idag, men jag låg kvar i sängen så länge att jag blev trött och somnade och sov över lite ;P smaaaart.
Sitter iaf och dricker te nu, med honung. En annan har ju börjat få lite småont i halsen :P Eller känningar mer, så här som de känns innan man får ont. I morgon har jag nog ont ;P (Y)
Men skitsamma, har ju vart sjuk så jävla mycket ändå så några veckor till skadar inte haha.

Ska iaf iväg till skolan idag och plugga lite grupparbete med brudarna. Tar 10 tåget dit, och får se när jag åker hem. Beror på när vi blir klara :P Sen blir det hem och tokplugga igen, bara fixa stallet först. Usch skulle verkligen behöva rida men isf får ja sitta och plugga hela natten lång, vem fattar nått då liksom :P Kanske bättre plugga först och rida på natten ?

Nä nu ska ja äta ett litet ägg tror ja, man måste ju äta nånting :P Har fan gått upp mer i vikt nu efter min vilda helg haha. Fan att alkohol ska göra en så fet ;)  ( och nej jag är inte fet, men det börjar alltid någonstans )
Fan jag måste ju sola också, tänkte ju vara brun till Knutan haha. Shit va brottom ja fick nu då, kanske om jag solar måndag tisdag onsdag ;) Men man ska ha tid med de också, suck. Ser ut som ett fucking lik nu, vill bara lika brun som på bilden :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0