Måndag

Veckans värsta skulle jag vilja säga. Kliva upp 5. Åka till skolan 7. Ha en antagligen trååååkig föreläsning på förmiddagen. Ha nada att göra mellan 12 och 15 och sen redovisning. Hinner jag med 17 tåget är jag hemma 18, annars 19. (Y) toppen helt enkelt. Hostar som ett svin med, kan fan inte sova på nätterna. Ja är verkligen verkligen skoltrött nu. Har fan aldrig vart de innan men nu är ja så grymt less. Så förbannat trött på tågtiderna med. vi börjar ju inte förns 9.15 men ja måste ju komma kl 8 iaf eftersom de inte går nå tåg sen.. Måste hitta nått att roa mig med en timme medans jag ska sitta ensam på skolan och vänta. Ne fan less nu alltså, Varför pluggar man ?

Kommentarer
Postat av: Teokristiane

Really great site man!!

2011-01-31 @ 11:49:03
URL: http://teokristiane.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0