Måndag

Tillbaka till verkligheten igen. Och för en gångs skull var de fan nästan skönt att komma hem. Vilket fucking pissväder de har vart nere i skåneland. Var ju bra till en början när vi kom på torsdagen. Vi satte upp tältet och fixade, alltså tältet till husbilen. Men sen på kvällen började det blåsa rejält. Fy fan. Mamma fick vara ute hela natten och hänga fast i tältet för annars hade de blåst bort :S Stormade typ hela dagen sen med så man fick gå runt med dubbla jackor och långkallingar. Och ändå frös man. Så vi åkte iväg till City Gross ( med super Seaten ;) och skulle köpa vantar. Men vi hittade inga så nelly frågade personalen och de sa att "ne vi har inga vantar nu, de är ju vår".  Årets skämt eller ?! Så vi fick köpa ridvantar för de va de enda vi hittade.
Racen under fredagen gick väll sisådär.. Och de fanns bra anledningar till att bilen inte gick så bra, bra anledningar som inte skulle behöva finnas :P
Natten till lördagen så vaknade man till av de smälldes en jävla massa fyrverkerier. (Y) kul !
Lördagsracet gick Okej, men kunde gått bättre om man säger så. Men fick med oss en Pokal hem iaf :)
Grattis till Jocke som blev dubbelsegrare i helgen :) Och tack vare de underbara vädret så är vi nu sjuka allihopa :P tack skåne, tack som fan!

Kom hem igår eftermiddag, kollade på F1en och sen åkte jag och red. De va en jävla ridtur.. Har ju inte ridit på braaa länge så min gamla dam blev 4 år igen. Är helt chockad att jag inte har värre träningsvärk idag, men det kommer väll i morgon tänker jag. Brukar alltid vara värt andra dagen.

Nu är det dags för skola igen. Ny kurs :P Jag börjar bli bra skoltrött nu känner jag, det är jobbigt att åka dit. Och idag då, börjar kl 10 men måste ändå ta 7 tåget och sitta och vänta i 2 timmar själv..... Hatar tågtiderna. Har inte fått nått schema som vanligt eftersom de e nå skit med min andress och de går inte att ändra!! Så jag vet inte när vi slutar idag men gissar på 12. Och då hade jag alltså fått sitta 2 timmar före vi börjar, och 2 timmar efter pga av tågen som aldrig går. Så jag tar bilen idag.. Så jag kommer hem någongång :P

Lite snabb update av dom här dagarna :)

Kommentarer
Postat av: Mortenamy

Good people of togo i was here ok.

2011-05-25 @ 10:17:51
URL: http://mortenamy.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0