Klarade mig bra.

Ja det ösregnade som bekant i morse. Jävligt bra :P Så jag fick ju ta peakjackan eftersom de va den enda ja hade här hemma som va vattentät. mm och den är ganska varm :P Men de kunde de vart värt eftersom de regnade så mkt, och de skulle även regna lika mkt i gävle enligt nån vädersida jag kollade. Men nääääädååå. Det regnade inte när jag gick till skolan, och inte när jag gick hem heller. Så ja har svettats i onödan. Okej kanske inte svettades så himla mycket, men de va ändå störande att de inte regnade när jag hade ställt in mig på det :P

När jag och Magda gick genom stan så kryllade de av små blåa ungar som tiggde pengar eller nått. De sprang runt med små insamlingsbössor iaf. Och en tjej frågade oss, men jag räddade situationen lite snabbt med att säga " asså vi har skitbrottom". Gjorde ja snyggt tycker jag ;) Hade en replik till ifall de skulle komma nån mer unge, och de va " a visst tar du kort eller" hahahahaha. Ja är så rolig ;)

Har ätit lite nu iaf, skapligt hungrig eftersom ja inte ätit nå sen 8 i morse. Ska åka till min tvättstuga sen och kolla om de finns någon tid eftersom mammas tumlare tydligen är trasig igen :P



Vart tog det fina vädret vägen ? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0