Ghost Whisperer

Hemma igen efter en dag på skolan. Det var fan tomt där idag, nästan iaf. Några kineser som sprang omkring där bara men dom har väll inget annat att göra. De hade vi men vi var tvugna att vara där och plugga :( Skönt att bli klara iaf, näst in till klara. Lite finslipning bara men de kan vi göra hemifrån ;P Love internet! ;D

Håller på att laga mat nu iaf, kycklinggryta med wok och ris :) Mumma ! Och snart börjar Ghost Whisperer, så jäkla bra serie och nu är det ju nya avsnitt ! :D big like

Vad händer i helgen då? så himla tragiskt att jag inte han få klar min lägenhet, ja va ju lätt sugen på inflyttfest :) Men de får bli en annan gång.. Funkar inte om man inte ens kan gå in i badrummet, var ska man pissa liksom ? Ja ne men kanske löser sig med fest hos någon annan vänlig själ ? (A) Jag vart bra sugen när jag hörde att de va statt, men vi får se ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0