Despan

Helllooooo
Skoldagen flöt på rätt smidigt ändå. Vi kom fram till att det nog inte går att få till nån bra redovisning av de där iaf. Ingen av oss fattar ju ens igentligen vad vi ska göra så har nog gjort helt fel. Men de får bli som de blir :P
Åkte hem med 3 bussen iaf. Sen hem till vågbro och hämtade lite saker. Sitter hemma hos mig själv nu, och ser på 2 1/2 men. Har packat upp lite kökssaker i skåpen, så ja iaf tömt några kartonger :P Men usch så mycket saker det är kvar. Grejjer överallt. Och då har jag inte ens köksmöblerna här än :P Men de blir nog bra en vacker dag när jag har mycket tid över ;)

Ska iaf åka till stallet nu. Vi ska lasta in hö och grejja lite. Sen är det dags för älskade Despan! Tråkigt att kolla på de ensam bara. Man har ju vart van nu att bo hemma hos mammsen och då är man aldrig ensam. Men i längden är de skönt att bo ensam :) Men vore inte helt fel att iaf ha lite ordning haha ;P jaja. I morgon är jag iaf "ledig". Och med det så menas att jag inte ska åka till Gävle, men att jag kommer plugga annat. Så får iaf sovmorgon och det kunde inte komma lägligare. Är så grymt slut som människa, börjar bli kraftigt förkyld med så sover inget vidare om nätterna. Men de gå nog över fort bara man får vila lite :) Redovisning på torsdag och den har jag långhelg :)



Coguar Town senare också :D så jävla kul. Jag ska bli som Jules när jag är 40 ;)


Kommentarer
Postat av: Linussolveig

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2012-05-14 @ 11:11:25
URL: http://linussolveig.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0