Uttråkad

Fruktansvärt.
Sitter hemma i vågbro iaf. Har vart och tagit in hästarna för kvällen, sitter i köket medans de andra Vräker ut sig i heeeela soffan haha. Stackars mig ;)

Jag vart iaf påkörd av en bil idag, de ni ;P hahahaha

I morgon väntas först hästutsläpp, sen flyttning och fotboll :) Kan bli trevligt ;P Måste plugga lite också, måste måste måste! ;P

Ne va händer nu då? Sängen kanske ? Är ju trots allt skapligt trött eftersom vi va "ut" igår :P La oss sent och klev upp tidigt. Vet inte hur många ggr jag höll på att somna nä jag åkte hem :P trevlans..

ne gonatt.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha jaha följde dom alla regler då? :)



Oj där borte? Ok oK :)

2010-03-20 @ 15:11:53
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0