Trööööttis

Var en seg föreläsning idag. Började med att läraren var sen, och så var salen proppfull för att de va nån annan klass med oss också. Och dom surrade ju värre än oss haha. Även att de e så dålig lutning i den salen så man fick ju ryggproblem när vi kollat på film i en timme. Fick nästna klättra fram mellan de som satt framför mig för att se något haha. De som satt bakom mig såg väll ingenting dom ;P
Gick inte så bra för att hämta boken idag. När vi äntligen lyckades ta oss dit, hitta dit, Ja då öppnar inte biblioteket förns 14.00. haha Vafan lisom. Vi va en och en halv timme tidiga.  Så vi tar det i morgon istället, då öppnar de kl 13.00.
Åt lite mer tacorester idag när jag kom hem. Hoppas de inte bivit gammalt än för gott vare ;) hehe Ska äta lite mer snart med. Ska ut med Äcklet först bara. Vi är ju båda nyvakna, börjar bli en vana nu att sova middag haha. men de e så sköööönt att bara få somna. Jag hatar verkligen att kliva upp tidigt :S Men på fredag får jag sovmorgon ;D wiiie



Ge mig sooooooooooooooooommmmar!
Och kommer jag i de där shortsen i år, då ska ja fan springa naken genom stan.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hasselhoff will be there lookin'

2010-03-03 @ 17:30:28
Postat av: Anonym

Hasselhoff will be there lookin'

2010-03-03 @ 17:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0