Tisdag

Dagen vi alla väntat på! eller ? ;) Jag iaf hihi :D
Trött som bara fan idag kan jag berätta. Klev ju upp kl 6 för att packa och fixa. Åkte ju till Gävle i morse, snorhalt var det på E4an också. Jävligt kul :P Tänk vad underbart om snön bara kunde ta och försvinna!!! Vill ha barmark, asfalt. ÄR det för mycket beägart så här i MARS ?!

Idag började vi vår nya kurs iaf. Kommer bli grymt mycket plugg, men denna gången är det ett intressant ämne iaf :)  Efter skolan så åkte vi ut på Maxi en sväng och handlade. Jag köpte mjölk, morötter och mandariner, det allra nödvändigaste ;) Åker ju hem igen på torsdag så lär klara mig på det :)
Har hunnit med en powernap också, en välbehövlig sådan så jag ska orka vara vaken till kära Despan! :D Efter det så är det den nya serien med Courtney Cox också, jag som var helt säker på att den var kl 8. Men så fel jag hade haha. Men då kan man ju se Dating in the Dark ändå då;P Om ja vågar, lite äckligt är de faktiskt :P



Tror den e skitrolig ja ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0