Tisdag

Kommer ett inlägg idag med. Trots att vi har haft ganska fullt upp.
Röjde ur vardagsrummet i morse, eller förmiddags kanske e ett bättre ord. Och sen började vi att måla, jag och Carina. Jag målade kanterna ;P
Sen medans de torkade åkte vi har köpte mer färg, och skulle sola en sväng. Men de va fullt så vi sket i de å åkte hem igen. Tur va nog de för i bilen började jag må skitdåligt. Fick världens huvudvärk och illamående. Kändes verkligen kräkigt :S Not nice alls. Så gick och la mig en sväng och hoppades på att de skulle gå över, men nejdå. Måde lika dåligt när jag vaknade igen.
Så nu vet ni, ja mår skitdåligt idag.

Nu ska vi åka till stallet, och kanske handla något. Äta kanske man bör göra, annars mår man kanske inte så mkt bättre heller :P Sen måste jag betala massa räkningar, Jäjj!

Och i morgon, kommer det avgörande. Sen finns det ingen ånger. Kanske lika bra det, för det blir nog bäst så här ändå. Även om ja har en jävla ångest, panik över att jag ska ångra mig :P Men de funkar inte som de är nu, man måste ju leva också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0