Tisdag

Riktigt seg är jag idag. Har sovit lite konstigt inatt, har så mkt att fundera över nu :P har verkligen beslutsångest :( Skitdrygt.. Vore enklare om man kunde se in i framtiden och se hur de skulle bli beroende på vad jag väljer :P Men de funkar ju inte riktigt så. Är så rädd att de bara e en känsla ja har nu, att jag kommer att ångra mig senare, att de blir exakt lika som nu..

Jaja, föreläsningen idag va väll inte skitrolig. Handlade om afrika typ. Men vi hade en annan föreläsare iaf, skåning :P
Efter den så gjorde vi klart vårt bildspel, hoppas att det funkar som det ska i morgon :P

Nu har jag gjort lite te, måste dämpa hungern lite så jag kan plugga. Har grymt ont i skallen med så skulle helst bara vilja sova tills kl 8. För då börjar tv-kvällen. Dating in the dark först, sen Despan! ♥ och sist Cougar town :) Bra kväll. Och i morgon har vi ju redovisningen, och efter den ska vi se på två filmer. (plugg filmer) Och sen om de inte e för sent så åker jag till söderhamn. Har ju "lov" nästan ;) Ledig hela nästa vecka, och torsdag fredag den här :) Mycket skönt. Men kommer att få ligga i med plugget ändå, många sidor att skriva :P



En till bild från vårt bildspel ;) hahahahaha


Kommentarer
Postat av: Ida

Jo jag vet men jag vet ju inte vem hon kan ha fått det ifrån. jo Zeke har börjat hostat och så nu han med. Men hon sa att det var en risk hon fick ta eftersom hon inte har så mkt val för hon åker till thailand på söndag.

2010-03-23 @ 21:14:08
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Ida

Vad är det för beslut?

2010-03-23 @ 22:50:04
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: M

Du är ju sagolikt vacker, även i det där tillståndet ! : D

2010-03-29 @ 12:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0