Söndag

Bakissöndag.com
För att beskriva min dag haha. Vaknade kl 8 ungefär, kläderna på haha. Eller halvt, min top va inte direkt jättemycket på om man säger så. Såg riktigt porrigt ut :P

Blev fest som fan igår iaf, hos Jesper. Ett jäkla gäng vart det, och ölspel offcorse! Va e en fest utan ölspel ;) Fulla som fan blev vi iaf, kanonfest ;)
Drog in till Olles, i flera olika omgångar haha. Jag och Elina var sist kvar, Jätte sist. Vi bah, shit va ska vi göra, ska vi låsa? va gör vi med nyckeln ? haha. Men Jesper kom in precis när vi skulle åka så vi slapp de problemet. Vi trodde ju vi var fetsista.
Dansade som tusan inne på Olles iaf, otroligt bra kväll ;P Som jag avslutade med att ramla ner för trappen hahahahahaha. Alltså helt seriöst jag måste fan skärpa mig. Hur gammal är man liksom ? Är helt öm i hela kroppen idag med, mest i ryggen. Uppsvälld och blå, där fick man liksom.
Känns som ja har hårdtränat på gym hela dagen igår, men de har ja ju tyvär inte. Kan man få träningsvärk av att festa ? ;P De e så de känns iaf.

Tänkte ju ta donken också när jag åkte hem från stallet. Men kände mig så tjock så ja sket i det, och gjorde wok med ris istället ;) duktigt.



Jag i morse. Alla ni som slapp vakna upp med mig idag, va tur ni hade ;) haha


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHHAHAHAH RAMLADE DU SERIÖST NER FÖR HELA?!:D

2010-03-12 @ 08:38:06
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0