Jag lever

Men har haft så mycket att göra dom senaste dagarna så har knappt rört datorn.
Är i söderhamn iaf, för de som inte fattat det. Vi har ju hjälpt mormor och morfar att flyttat de sista sakerna ur deras gamla lägenhet, slängt massa saker på tippen, sytt Gubben i näsan (veterinären) och vart till valbo bla. I lördags vart det fest också, jävlar va kul det var :) As always ;) Startade hos Tobbe och avslutade på Olles, Sen vart det problem när de var dags att ta sig hem, tur att Jonas lånade ut sin lägenhet åt oss stackare som hade för långt hem för att gå ;) Mest synd om mig som har min lägenhet i Gävle haha ;) Men kanske blir ändrinar på det snart :P
Upp tidigt på söndag morgon iaf, mamma kom och hämtade mig. Jag skulle ju åka och ge Gubben hans spruta eftersom Carina helst vill slippa ;P Samma sak i morse, men nu har han fått sin sista spruta iaf så kanske vi kan bli sams igen. Jag är inte så populär i hans ögon efter dom här dagarna med massa sprutor :P förståligt.

Efter stallet så åkte vi hem till mormor och morfars gamla lägenhet. Den ska ju städas ur nu, kliniskt rent ska det vara. Så vi har hjälpt dom med det, de e ju en del rum och skåp att tvätta ur. Men jag och nelly fick åka lite tidigare, eftersom vi har plugg att göra. Så ska sätta fart med det nu :P

Har en del skitroliga filmer på facebook nu ;) missa inte dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0