God Morgon

Haft en knasig natt jag. När jag vaknade så trodde jag att jag hade sovit bort hela dagen, men kl va inte ens 9 haha. Pjuh liksom, får ångest om jag sover för länge :P
Sitter och dricker lite tranbärsdricka nu, så jävla äckligt. Det smakar som sjukhus luktar.. Men ja har hört att tranbär kan motverka virus, och jag känner att jag börjar få lite ont i halsen :S vet inte om de e i virus eller nå annat, men man kan ju prova ;P Inte förvånad att jag inte e helt frisk efter min trevliga promenad hem i söndags hahaha. Så jävla pinsamt, blöta fotspår efter mig på vägen liksom, där det vart asfalt. aj aj aj aj lät de typ när jag gick, gjorde fan svinont att gå på grus, och att gå i pumpsen var inte att tala om. Gick ju inte för allt grus, fastna massa stenar under. Och där det inte var grus var det istället massa knölig is så man halft slog ihjäl sig haha. Nästa gång ska ja nog ta med mig andra skor, för de va en trevlig promenad utöver smärtan ;)

Idag hade jag tänkt att jag skulle sätta mig på ballen och sola lite. Men jag ångrade mig när jag var ut med Enzo, det blåser ju svinkallt haha. Inte läge när jag redan har ont i halsen liksom ;)

Till er som gillar att bada i havet, hahaha!
Det första man tänker när man ser en fena komma simmandes är ju, De e nog en delfin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0