God eftermiddag

Nörd som jag är (dubbelnörd jag nathalie) Så har jag sett på film ;P New Moon nu. Har bara lyckats få tag på asdålig kvalite, men nu kunde jag bara inte hålla mig. Ja kännde att ja snart va den sista ever att se den så.
Men jag tyckte den va asbra! Fattar inte va folk snackar om som sagt att den va mkt sämre än ettan. Å då såg ja den med kass kvalite dessutom ;P Kanske va för att mina förhoppningar inte var så höga, med tanke på allt man hört :P Men ja e nöjd iaf, och längtar som fan till 3an! :)  wohoo
Och jag kan hålla med om att Jacob va rätt läcker, iaf kroppen och när han skippade indianfrillan ;P haha
Ja vill också känna på lite muskler, grr ;)



Kommentarer
Postat av: Jossan

Finns bättre på tankafett:)

2010-03-17 @ 18:20:47
Postat av: kim

haha oj, Förseeent ;) Men ja har leddat ner den 5 ggr från ett annat ställe, som går snabbare att ladda ifrån. Kändes som de va meningen att ja skulle se med grumlig bild ;) haha

2010-03-18 @ 07:58:07
URL: http://kimfannyengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0