Fredag

Ja förfan, de e ju fredag idag! Veckan gick skapligt fort måste jag säga :)
Så va händer ikväll då? Lets Dance eller ? Igentligen så är ja inte så sugen på att se de, har blivit rätt tråkigt hehe. Men va ska man annars göra ? Dricka coca cola iaf ;P

Har först över massa musik från gamla datan nu till min hårddisk. Så ska lyssna igenom massa gamla godingar nu ;P Och även kanske rensa bort lite. Man laddade ju hem som en galning när man var yngre, flera tusen låtar och hälften har man inte ens hört. Skitmusik alltså. Men några e ju kul att ha kvar, de man faktiskt lyssnade på förr i tiden ;P

I morgon då? det e lördag och jag e fan sugen på fest som vanligt ;P Ska iaf byta dag med Carina, utsläppet. Just in case att de blir fest liksom ;) Eftersom jag e ensam hemma så kan inte mamma vara en backup som förra helgen och släppa ut dom åt mig :P

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag och jossan ska antagligen till Teddy, och dit får du ju säkert komma:)

2010-03-05 @ 15:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0