Damn!

Det är lördag förfan! Och jag är uppe tidigt, före 6 va ja uppe. Skulle skjutsa familjen till Hällåsen för dom åker ju till Åland  med hockeyn. Själv stannar man hemma och super istället ;) much more fun haha. ne men alla kan ju inte åka, nån måste ju vara hemma å ta hand dom hundarna :)
Tog iaf stallet direkt jag skjutsat dom, när jag ändå va ute och åkte liksom.

Nu sitter jag och ser på nån film på tv, Big Stan haha. Så jävla kul film ;D Skådisen e ju så jäkla skön, han som e med i Hollywood Gigiolo. Spöar skiten ur alla på ett fängelse ;P

Ja ska nog ta och sova en stund sen, skulle behöva det iaf. Så ja inte däckar ikväll haha ;P Men ja ska hinna med massa saker också. Åka på systemet, ska ja nog göra före lunch iaf. För kl 12 är det F1 kval och de måste man ju se. F1 e viktigare än någonsin i år, Schumi har ju gjort come back! :D 3a på träningen igår, och då körde han bara 2 pass. Looking good so far :)



Fast nu kör han ju mercedes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0