Tisdag

Fy fan va hände ?
Jag mår så fruktansvärt dåligt. I morse så hade jag huvudvärk, ovanligt näää. Och ont i magen, men de gick över sen. Tog en ipren också mot huvudvärken men den blir bara värre och värre. Åkte till stallet och mockade, kände mig helt i skit dålig kondition. Verkligen 100 år gammal gubbe dålig :S Vafan, nu får ja väll ge mig iaf. Sen gick jag ner med hästarna till sommarhagen, och vilken jävla promenad de blev. För det första hade jag jacka på mig för att de är så jävla mkt mygg, och så hade jag Enzo med mig för att ja inte ville lämna han i bilen.. Inte heller i stallet eftersom katten kan komma :P Så jag fick bära honom, och gå med två dryga hästar som längtade ner till sommarhagen = jävligt taggade på att komma ner. Mm jävligt lätt, näe. Nere i skogen så blir de ju jävligt trångt också, så en av hästarna måste gå bakom den andra för de finns inte plats liksom. Men näää, ingen ville gå bakom, självklart. Slutade med att när jag var nästan framme så trassalde hästarna ihop sig runt träden så jag fick sätta ner Enzo och knyta fast han i ett träd. Hårt som tusan, vågar ju inte ha han runt fötterna på hästarna eftersom han bara ser ut som en liten bajskorv för dom :P
Sen när jag skulle gå tillbaka igen ville ja typ bara lägga mig ner och dö. Helt slut som människa, svimfärdig är bara förnamnet. Kunda knappt andas, och hjärtat kändes tugnt. Huvudet höll på att sprängas, omg hjärnblödning tänkte jag.
Har fortfarande svinont i skallen, och nacken. Känner mig yr och svimfärdig. Så vad äre som händer ? Värmeslag kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0