Tisdag

Sov inte alltför länge idag, klev upp och började plugga direkt. Satte mig i köket så ja inte skulle kunna se på tv tom, superseriös ;) Åt lite frukost medans också, kan inte plugga på tom mage. Jag kan inte ens plugga med full mage, de gör en tydligen inte så mkt smartare. Men ja försöker iaf. Vid lunch så åkte jag till stallet och gav hästarna mat, fixade lussis box med. Sen ner på stan med Kevin och Amanda, dom skulle käka lunch på furan. Sen blev de en marängswizz på donken och vidare ner på stan. Till gth, sen ner på stan igen, iaf jag och Amanda. Åkte och kollade på skattjakten, men de va sjukt tråkigt :P Så vi drog ut till Mohed och åkte lite båt med Frille och Jonas :) De va inte igår kan jag säga, och riktigt trevligt var det :) Enzo va med också, han gillade att åka båt tror ja;P
Sen tillbaka till Gth igen iaf, fick sitta och passa firman medans stefan åkte iväg en sväng. Sen skjutsade Amanda och Kevin hem mig och nu håller jag på å lagar soppa. Är bara skit på tv ikväll, å tur är väll de så man kan plugga odistraherat, om de nu är möjligt.

Säger bara, Ge mig fredag! :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Frukost är alltid bra. ;)

2010-06-11 @ 02:56:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0