Söndag

Vart en jävla bra kväll igår :) Så himla roligt att gå ut med bästa Ida :D
Började här hemma, fick besök och Hugo, Henrik och Desiree :) Senare så drog vi till JH och kollade läget lite. Han typ bara in och säga hej, köpa en cider och sen så stängde dom. Inte fan fick jag dricka upp cidern heller ;P fan.

Vi drog vidare till Olles iaf. Och de va världens längsta kööööööö. Men vi kom in tillslut iaf och dansade som fan ;)
Skitroligt hade vi :D Sen när vi skulle dra hem så hade vi väldigt ont i fötterna. Klackskor är snyggt, men fan inte skönt. Så vi fick barfota ;P
La oss typ direkt vi kom hem, han typ precis somna så ringer det en stackare som inte hade någonstans att sova, och man är ju snäll ;) Så gick ut och mötte upp i bara badrocken, min fina med rosa hjärtan på hahahaha ;P Men de va trevligt. Vaknade i en bastu i morse, för att en viss Ida inte lät mig ha fönstret öppet för de kunde komma in mygg. Så idag har vi mest degat inne. Tog en promenad vid lunchtid med hundarna, kollade stan en sväng medans de va fint väder. Nu har hon åkt hem till sin mammi en sväng och jag sitter och ser på greys. Vi ska åka å käka senare, och ikväll blir de filmkväll :)






Kommentarer
Postat av: Ida

hehe snygg mage jag fick där, och kolla in enzo ;D

2010-06-07 @ 17:31:14
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0