Söndag

Oj va dåligt uppdaterat, men ni vet. Det har ju vart så fint väder och mycket att göra :)
I Torsdag så åkte jag ut till vågbro för att sola lite, men följde istället med Amanda och Birgitta till Hudik för lite shoppning. Eller ja skulle inte shoppa men jag hittade ändå ett par skor som jag bara måsta ha, så glad att jag följde med ändå :)

Sen vare ju fredag, uppe i skaplig tid. Städade en massa och handlade till kvällen. Sen var det midsommar :) Kom massa folk till oss och vi grillade ute i solen och spelade kubb :) Vi hade mycket roligare än de som var ute bland snipers i mohed hahahaha ;) Slutade med att jag grisade ner hela fucking rummet, okej inte helt på egen hand. De vart fan värre efter jag gått å lagt mig :P
Men innan jag la mig så tänkte jag lägga mig en första gång, men då ville Enzo gå ut så jag klev upp i bara täcket och släppte ut honom. Skulle kolla fejjan men internet funkade inte så då gick jag ju självklart ner till festen igen.
Där fick jag täcket avslitet, så jag fick kasta på mig en Tonykart tröja som låg där, som de hade använt att torka golvet med, inte så mysig haha. Men de gick bra att dansa omkring i den resten av kvällen med. Som sagt, tur man är mogen ;P

På lördagen så sov man till att börja med bort halva dagen, sen kollade vi på Lotta på bråkmakargatan tills vi va tvugna att åka och köpa marängswiz ;) Hem, åt lite glass i solen. Chillade lite haha, sen kastade vi oss på städningen. Ja är fan fortfarande inte helt klar, måste torka golven också. Fy i helvete va stökigt de va, ja skulle fan ha tagit kort på eländet. men de sket man ju i :P
Sen åt vi mat innan vi for hem och började fixa oss för en ny runda ;P Amanda kom till mig å sen drog vi till Jonas, väntade in Jossan och så drog vi typ tillbaka dit ja bor, hem till krotan. För att typ sitta där i 5 sekunder och sen drog vi hem till mig och gick på toa innan vi vandrade vidare till Statt. Där skakade vi rumpa iaf, jävlar anamma ;) Och jag har fan fortfarande ont i fötterna, men de vare värt. Fan va läckra skoooor ;)

Va händer idag då? Solen skiner så förbannat så man måste nog ut och steka lite :) Men ja måste vänta till ja kan köra bil, annars blire en promenad till vågbro men de ta fan lika lång tid som att vänta på att ja ska bli nykter:P Fast ja är ganska nykter tror ja, kände mig rätt okej när jag la mig igår iaf. Bara såå ni vet, ja har haft en hyffsat lugn helg, ovanligt ;)



me like


Kommentarer
Postat av: Ida

ME LIKE! så snygga, jag vill också ha! haha

2010-07-01 @ 13:37:40
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0