Onsdag

Har haft en jäkla pissnatt, verkligen. Sovit skitdåligt så med tanke på utebliven skönhetssömn är de inte konstigt att man ser ut som shrek just nu! Så frågan är, ska man orka sminka sig så man inte skrämmer folk idag, eller skiter man i det ? haha.
Har iaf fått en jävla lättnad nu på morgonen. Jag va helt säker på att tentan skulle in nu på fredag, och har haft panik över de eftersom ja inte ens hittar den på BB någonstans. Men ja kollade nu och den ska ju in ännu nästa fredag. Pjuh säger jag bara!
Ska bli så grymt skönt idag när redovisningen är över. Herregud vilken konstig kurs de här har vart.. Inte alls min grej, men igentligen vad är min grej ? Finns flera som fortfarande tycker att jag ska bli veterinär, eller åtminstonde assistent istället för det här. Och jag vill bli polis. Har nog inte riktigt föstått än vad man kan bli av den här utbildningen, och jag förstår ännu mindre de gånger vi har sånna här riktigt konstiga uppgifter. Jag är inte ett dugg filosofisk av mig så fattar nada. Men de ordnas sig nog :P Tur man ännu är ung och kan ändra sig ;P

Ja ne dags att fixa frukost kanske. Blääää, inte ett dugg sugen på frukost idag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0