Onsdag

Uscha veckan går alldeles för foooort! Klart jag längtar till helgen, men ja måste hinna klart med tentan också. Igår vart en alldeles för slapp dag, fy skäms.

Vaknade iaf skittidigt idag, 05.53 för att vara exakt.  Men jaf får skylla mig själv, visste att ja skulle vakna lite tidigare om ja inte drog ner alla persienner. Behövs bara lite lite ljus i rummet så vaknar ja. Men de va lite väl tidigt idag tycker jag, så då somnade jag om. Tänkte att ja iaf inte behövde kliva upp före 8. Men de va dumt för nästa gång jag vaknade så va kl över 9 och jag va skittrött. Jaja, bara att sätta igång med plugget nu då. Ska till stallet om ett tag och luncha, även mocka så ja e klar med det. Ska till gth och städa senare ikväll också så bra om man får undan lite plugg tills dess iaf. Fan skulle vilja hinna med en ordentlig promenad med Enzo också, typ samma som igår kväll. typ en timme tog det, skitskönt :) Får se om ja kan avvara lite tid till det :P

En sak till, Vafan hände med det dåliga vädret som skulle vara i veckan !? Det är fan plågsamt att sitta inne och plugga när man vet att man behöver sola, och så finns de möjlighet till de också. I helgen ska de ju bli skitväder, offcourse.. Jaja, hey whitey blir de väll då, eller så åker man och fuskar kanske ? ;P också ett alternativ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0