Måndag

Vilken seg dag alltså.
Började ju trevligt, med trevligt sällskap :) Vi gick ut med hundarna när vi vaknade, handlade frukost på lilltempo, gick hem och åt frukosten och sen åkte jag till stallet och lunchade hästarna. Blev en sen frukost för oss med andra ord ;P Sen åkte Ida med pick och pack hem till sin mor :) Och jag satte mig med plugget. Och jag säger då bara de, fy fan va körd jag är. Ja orkar inte, jag vill inte, jag kan inte!! Framför allt Kan inte. Jag fattar inte alls sånt där. Jag menar när vi gick gymnasiet så skrev vi knappt nått alls, verkligen inte rättstavat heller haha. Vafan ja e ju helt nybörjare på de här med att skriva.. Har hellre en tenta, då man svarar på massa frågor och sen är man klar. Pallar inte skriva och skriva och skriva, blääääää. Känner mig som 12 år jämfört med alla andra i klassen, jag fixar de verkligen inte. Ja kanske inte är vassaste kniven i lådan men herregud är ja retarded ?? Nä blä asså, ge mig polishögskolan istället..

Ja iaf då så blev jag bjuden på middag hemma ikväll. Tacopaj :) Klippte även klorna på Parilla och de är som ett helt träningspass de, fan va stark och envis hon är. Men nu är de gjort iaf. Kollade även lite hollywoodfruar men de va fan inge bra, svenska e bättre :) Så mamma har skjutsat hem mig nu så sitter i min egen soffa och är jätte trött. Kanske dags att sova så man vaknar tidigare i morgon och kan ge sig på den jävla hemtentan igen.

A btw , vi kollade ju på the Human Centipede igår. Den som skulle vara så hemsk att folk spydde på biograferna. Isf är jag och Ida helt knas vi då, för vi lyckades tom skratta åt filmen. Den va inte helt värdelös men absolut inte så äcklig så man spydde. Vi hade ändå toktjockat och var supermätta, men nää. Inte ens när mitten sektionen fick smaka på bajs spydde vi ;) höhö



Sweet dreams gott folk ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

haha mysig bild ;D

2010-06-08 @ 19:57:36
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0