Lördag

Uppe tidigt idag, höll på att klä på mig för att åka å släppa ut hästarna så skickade Carina att hon redan hade råkat göra de ;P Så slapp åka dit. Men gick ut med hundarna iaf som hade hunnit vakna.
Parkerade i soffan och fastnade framför Lois och Clark. Fan va dåligt de är, nu när man kollat på smallville ;P Som att han och Lois inte skulle känna varandra liksom, lika Lex. Jaja ;P

Ska väll ta tag i dagen nu. Äta lite frukost och sen har jag mycket att göra. Åka och fixa stallet, sen har jag tvättid mellan 12-16. Jäääjj roligt. Men behöver tvätta lite sängkläder hehe, de kan man inte göra för ofta ;P
Ska åka hem med Parilla till vågbro också, och hämta lite saker där som ska hit. Bla massa ölglas. Jag älskar ölglas! Allt blir mycket godare om man dricker de ur ölglas ;) Ska väll åka och se om ja hittar nå brunnsgaller till duschen och krokar, handtag till dörrarna mm. Ja de e lite att göra ;P

Är ju Stcc i Göteborg idag med. Så de måste man också hålla koll på! :)
http://www.motorsport-events.se/racemonstcc/racemon.html <-- Där uppdateras alla tider och placeringar live under racen för den som vill se :) Skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0