Lördag

Oj, hangover på en lördag. De händer ju inte varje helg iaf ;) Fast ja är inte så bakis heller, trodde de skulle vara värre med tanke på att ja fan va full när jag la mig. Allt bara snurra, men så blire när man inte går på krogen och skakar ruuuuumpa;P haha Missade allt som vi skulle ut för också, bra jobbat. Erik skulle ju ja se, men ja då sjöng han tydligen kl 17, å vi trodde 18. Jaja, tänkte att ja letar upp han på stan sen, som med Danny när han va här för tre år sen ;P Men de glömde ja bort haha. Så jag missade Eriiiiik, för helvete liksom. Han är ju inte dålig på att sjunga pojken, Run to the hills, man ryser ju. Jaja, Krogarna var stängda också, pinsamma jävla stad haha. Helt seriöst, gatorna var fulla med folk, skojjar inte heller. Och krogarna har stäääängt ?! Alla utom muskan, så där vare ju smockat så folk hängde ut genom förnstrena för att få plats, i stort sett. Nej tack. Så vi hamnade på någon fest, blev utslängda för att vi inte "hörde hemma där" hahaha tack och bock surjävel ;P  De va fan inte mitt fel de som hände iaf. Så då vare bara traska hem då, Linda följde med och väntade på sin moderjord här, Sweet med egen lägenhet säger ja bara, och fin är den också :)

Ja nu då, sitter i sängen å ser på tv ja. Ser ju ut som fan i soffan så där vill man ju inte sitta :P Vaknade kl 6 igentligen, klockan ringde då. Skulle ju släppa ut hästarna i morse, så ja skulle ju ha gått dit, men roligt liksom. Och mamma och stefan skulle åka kl 7 till sthlm så jag ringde mamma och hon släppte ut dom åt mig :) Tack som fan säger jag bara, det verkligen öser ner idag :S  Äcklet har hon haft inatt med så han ska jag åka och hämta hos mormor senare :) Är nog inte läge att köra bil riktigt än ;P höhö

Nääääää, städa kanske ?

Kommentarer
Postat av: Ida

Syster min fick en kram av erik när han sjöng ;D

2010-06-12 @ 21:35:43
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0