Hemma igen.

Det var på tiden. Har ju vart i skolan en stor del av dagen. Sen när jag kom hem så åkte jag till vågbro eftersom Enzo va där. Och mamma ville ha med mig och handla så de blev en hyffast lång handlingstur. Började på stan med att leta skor osv åt Nelly. Sen äntligen ut på E-center för att handla de vi igentligen skulle, Mat! Å hungrig du, hade fan inte ätit sen kl 9 och då va klockan typ 18. De är lång tid det. Åkte till stallet efter handlingen iaf och sen till vågbro igen där det bjöds på grillad oxfile och sen jordgubbar efter det :) Yummi !
Såg också på Greys offcourse ;P Så himla bra avsnitt, men lite rörigt med alla som är kära i varandra hit och dit. Jsg tycker iaf att Lexi ska bli ihop med Mark igen, han är ju bara sååååå Läcker! Okej att hon är ihop med Alex, stackars honom. Men vafan ja hade dumpat min kille för Mark Sloan ;) Mjau

Ne men nu ska jag äntligen få ta och sova iaf :) Har en efterlängtad sovmorgon som väntar på mig ;D Måste bara dra ner persienner överallt så de blir så mörkt som möjligt. Annars vaknar ja väll kl 6 som vanligt, inte okej första dagen på "sommarlovet" ;) höhö

Gonatt.


Steeeeekarn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0