Criminal Minds

Ligger och halvsover på soffan nu. Blev lite halvtrötter efter ridturen ja. Men de e väll bara skönt ;P
Efter stallet så åkte jag till Vågbro och hämtade hem Äcklet. Tog en omväg hem förbi Kvarnen och kollade så att Kevins Audi stog där den skulle ;P Man vet ju aldrig med den här staden. Uscha va lessen ja är över att inte jag ä i Gbg just nu som alla anda. Jävla bajs att inte jtcc ska köra där, sjukt tråkigt. De va ju ena v de roligaste tävlingarna förra året. Trots att Kevin kraschade in i muren och mosade sin bil, och att jag fick köra hem en cp passat som la av lite då och då.... I de stora hela, med Liseberg och festen på kvällen så var de en superkul tävling ;) Jaja, nu ska ja inte vara sån. Ingen som förstår vad jag menar iaf ;P

Ridturen idag då, första på länge. Tur att de va så varmt så hon inte orkade härja lika mycket som sist. Men fyfan va mygg de va i skogen då. Helt sjukt! Man såg ju för fan ingenting, öppnade man ögonen så flög dom in där och sög blod fan. Äckliga kryp. Dags att bunkra upp med myggspray i stallet iaf. Funderar även på att montera upp en vindruta på sadeln :P Ne dags att krypa ner i sängen nu och se klart på criminal minds ;P Är mysigare än att ligga på soffan.


Kommentarer
Postat av: Ida

haha en vindruta :)

2010-06-04 @ 11:27:15
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Liseberg är utan tvekan sveriges bästa nöjesfält.

2010-06-05 @ 11:21:18
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0