Batman

Gokväller.
Uppe sent ja, trots att ja va uppe tidigt ;P Men men, bra tv idag.
Åkte och solade lite tidigare ikväll, välbehöligt vill jag lova. Tog väll iaf kanske lite lite lite ;P Eller så blev ja bränd på ögonen så de bara ser ut som de ;P
Jaja, åkte och tog in hästarna efter det, sen blev det till att åka runt och åka med bilen bara. Så himla nice :) Bara lyssna på musik, asbra musik, min musik ;) hehe
Sen hem och kollade på Smallville, nya avsnitt som sagt ;P Skitbra va de, snart blir nog CK och Lois ett par ;P
Nu äre Batman som gäller, Catwoman har precis blivit till. Aldrig sett en hel batmanfilm förut ja, iaf inte nån av de gamla. Bara den nyaste som gick på bio sist :P Och han batman va faktiskt snyggare ;) Men men, somnar nog snart iaf. Ska upp tidigt i morgon och släppa ut hästarna. Sen tänkte jag mig på en lång promenad, om de inte regnar. Så sjukt slapp idag så ja känner mig äcklad av mig själv haha :P inte okej..


Lite färg kanske ? (A)


Kommentarer
Postat av: Mattias

Yummi ;D

2012-09-03 @ 01:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0