Vågbro

Ja de blev ju en ridtur för mig då, två trötta jävlar som struttade omkring i skogen. Vi såg två bärplockare också, sånna här typ thai som säljer blåbär :P ja de e ju nått man inte ser varje dag ;P
jaaaa, efter de så gick jag ner med dom till sommarhagen iaf, kändes nästan onödigt haha. Ja ska ju hämta dom i morgon igen för då ska jag rida på gubbs. Tror Lussi får vila för hon va verkligen tröttast i världen idag :P

Efter ridningen så hade jag tvättid iaf, så nu jävlar har ja mkt fräscha kläder igen ;P
Sitter i vågbro nu, men äcklet och Parilla. Mamma, Stefan och Nelly är i sthlm i helgen, och Kevin är i bollnäs så jag fick hoppa in och sova här. Så ikväll blir de tvkväll med 50 tummaren, ja har ju bara en liten 42a själv så ;P Även större soffa här, mkt större och större säng. Känns ganska okej ändå ;)
Softa lite, för jag är verkligen helt slut i kroppen, ont överallt, arslet, ryggen you name it :P Men i morgon då ska vi supa gärnet! ;)




gammal bild, ge mig en ridbana haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0