Torsdag

Här har de inte hänt mycket idag. Jo de har de ;P
Sov ganska länge först, eller nä igentligen så vaknade jag 9, inte så sent, för att alarmet på min "nya" telefon tyckte att jag skulle vakna då ?? haha Okej :P Jag hade inte ställt nått larm iaf. Men det stog vakna och så plingade de ordentligt. Men jag låg kvar i sängen ganska länge, har som sagt riktigt svårt att somna på kvällarna så va skapligt trött :P
Klev väll upp 11 kanske hehe ;P Och började diska och fixa frukost. Gröt :P Måste börja äta de igen, nu får de vara nog med dubbelhakor här..
Sen tog jag och äcklet en promenad till Gth, och där städade jag den här veckans städning. Så nu är de klart :)
Sen åkte jag med mamma och mormor till lindex och handlade lite :) Hem till vågbro och käkade vattenmelon och kollade på ghostwhisperer,  fick veta att nästa torsdag så visar de de absolut sista avsnitten någonsin :O neeeeej!
jaja, gick hem sen från vågbro. Men tog ett varv runt stan också för att göra sträckan lite längre :P Skönt, jävligt skönt att bara gå fort och lyssna på musik :) gilla gilla Och bra för hälsan är de också ;) plus där.

Nu sitter jag och dricker vatten och ser på spiderman iaf. Ska väll försöka somna till det, vill verkligen somna i tid. före 12 iaf. Ska fan upp och tvätta tidigt i morgon :P

Träffade Elina när jag gick hem, och fick veta att en vän till oss krockat med bilen. Uscha, bilen såg riktigt illa ut. :/


Kommentarer
Postat av: Ida

vem då? du måste hålla mig uppdate när jag bor här!

2010-07-04 @ 18:16:09
URL: http://busigabeerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0